Mosjid Clock For Masjid Use för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Mosjid Klocka För Masjid Användning

Mosjid Klocka för Masjid Användning är en Android-applikation utvecklad av LIVE MOSQUE LLC. Den tillhör kategorin Livsstil och är tillgänglig gratis.

Appen fungerar som en klockapplikation speciellt utformad för moskéer. Den erbjuder en rad funktioner för att förbättra moskéupplevelsen för både personalen och de troende. Klockan visar exakta Namaz-tider, solnedgång/soluppgångstider och väderförhållanden för varje Namaz-tid. Dessutom ger den en nedräkning för Iqama under de sista 10 minuterna före varje Namaz.

En av de framstående funktionerna i Mosjid Klocka för Masjid Användning är den Live Azan-funktionen. Denna funktion möjliggör en realtidsdirektsändningslänk mellan moskén och dess prenumeranter. Prenumererade kunder kan lyssna på azan live utan att behöva starta den manuellt. Även när telefonen är låst körs appen i bakgrunden och startar automatiskt bakgrundssändningen. Den erbjuder en smidig och bekväm lösning för att leverera azan från moskéer till prenumeranter.

Mosjid Klocka för Masjid Användning är en omfattande applikation som säkerställer korrekt tidsstyrning och effektiv azan-leverans för moskéer. Den erbjuder ett ovärderligt verktyg för både mosképersonal och de troende och förbättrar den övergripande moskéupplevelsen.

Program tillgängligt på andra språk

Mosjid Clock For Masjid Use för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.2.1369

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Mosjid Clock For Masjid Use

Har du provat Mosjid Clock For Masjid Use? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.